مدیران مؤسسات مد و لباس کشور گردهم می آیند



به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از کارگروه ساماندهی مد و لباس، گردهمایی مدیران موسسات مد و لباس کشور با هدف ایجاد ارتباط مؤثر میان فعالان عرصه مد و لباس کشور و با رویکرد توجه روز افزون به مدیریت پویا و فعالیت خلاقانه و مؤثر در انجمن‌ها و مؤسسات این عرصه، برپا می شود.
در این گردهمایی، مدیران و دبیران بخش‌های مختلف کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، رئیس اتحادیه پوشاک، نماینده پلیس اماکن ناجا، کارشناس اداره مالیات در خصوص مالیات موسسات مد و لباس، نماینده سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بیمه مؤسسات مد و لباس، آموزش روش‌های کسب درآمد موسسات مد و لباس کشور و برندینگ عرصه پوشاک سخنرانی خواهند کرد.
نخستین گردهمایی مؤسسات مد و لباس کشور، پنجشنبه، 5 بهمن 96 از ساعت 15 تا 18 در مجموعه باغ زیبا به نشانی خیابان شریعتی، خیابان قبا، کوچه قبا، کوچه کاج برگزار می‌شود.

**داوری آثار نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان در ایستگاه پایانی
داوری نهایی آثار رسیده به نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان طی روزهای آتی به پایان رسیده و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.
نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه سال 1396 در محل مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز تا تاریخ 10 بهمن ماه 1396 تمدید شده است.
علاقه‌مندان به شرکت در هر کدام از بخش‌ها می‌توانند آثار خود را پس از ثبت نام در سایت به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و طراحی پارچه کودک و نوجوان به همت بنیاد ملی مد و لباس کشور و انجمن طراحان لباس و پارچه ایران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد ملی مد و لباس کشور به نشانی www.iranmode.com مراجعه کنند.
فراهنگ**9338**1055
خبرنگار:صدیقه بهارلو**انتشار: زینب کارگر



انتهای پیام /*