دستگیری مواد فروش غرب تهران در عملیات شبانه



به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا یوسفوند افزود: این توزیع کننده مواد مخدر با پرسه زنی با خودرو خود اقدام به توزیع و فروش مواد نموده و با این اقدام موجب تجمع معتادان و نارضایتی اهالی محل و رهگذران و کسبه شده بود.
یوسفوند گفت: از خودرو این متهم قریب به یک کیلو و از مخفیگاه وی 980 گرم حشیش کشف شد.

**دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در مرزداران
سرهنگ حشمت اله کرمی، رئیس کلانتری 139 با تاکید بر اینکه این سرقت ها از سوی 2 سارق صورت گرفته و هر بار این متهمان با تخریب شیشه خودروهایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می کردند گفت: سارقان از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند که در نهایت پس از چند دقیقه فرار، دستگیر و به همراه مالک خودرو که شناسایی شده بود به کلانتری منتقل شدند.

**زورگیر شهرک غرب به سزای عملش رسید
سرهنگ علی پرویزی رئیس کلانتری 134 شهرک غرب گفت: در راستای درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان و زورگیران محدوده غرب تهران، تیم های اطلاعاتی کلانتری اقدامات خود را بیش از گذشته انجام دادند و در نهایت یک زورگیر که با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت از شهروندان کرده و موجب ناامنی محله شده بود، شناسایی شد.
وی افزود: این متهم در بازجویی های انجام شده به 13 فقره سرقت و زورگیری طی 2 ماه گذشته اعتراف کرد.
وی گفت: با انجام کار تحقیقاتی پاتوق های این متهم و همچنین مخفیگاه وی در محدوده شهرک غرب، شناسایی شد و شب گذشته در حال استعمال مواد مخدر در مخفیگاهش بازداشت شد.
سرهنگ پرویزی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم نیز پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی زیادی کیف پول زنانه و مردانه مسروقه کشف و با شناسایی مالکانشان به آنها بازپس داده شد.

**سارق لوازم خودرو در گاندی گرفتار شد
فرهاد حیدری رئیس کلانتری 103 گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی با رفتار مشکوک مردی که در حال کلنجار رفتن با در یک خودرو سواری بودند، مواجه شده و برای بررسی موضوع به سمت این مرد مظنون تغییر مسیر دادند اما زمانی که این فرد متوجه حضور خودرو پلیس شد سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کند.
وی گفت: این اقدام با سرعت عمل ماموران بی نتیجه ماند و متهم در همان حوالی بازداشت و از میان وسایل وی تعدادی اموال مسروقه از جمله ضبط و باند و قفل فرمان مسروقه کشف شد.
حیدری افزود: متهم در اعترافات خود به 11 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در همان محدوده اقرار کرد و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

**اعتراف یک موبایل قاپ به 8 فقره سرقت
غلامرضا یوسفوند رئیس کلانتری 107 فلسطین گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده مذکور در خصوص سرقت های مکرر تلفن همراهشان، روز گذشته ماموران گشت انتظامی در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود ضمن مشاهده موتوسواری که ضمن نزدیک شدن به یکی از شهروندان اقدام به ربودن تلفن همراه وی کرد، برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
وی افزود: پس از تعقیب و گریز دقایقی بعد متهم با شلیک هوایی پلیس خود را تسلیم و به همراه تلفن همراه مسروقه و همچنین فرد مالباخته به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن علاوه بر اعتراف به جرم خود مبنی بر سرقت از شاکی، به هشت فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.
یوسفوند گفت: همچنین مالکان تلفن های همراه مسروقه شناسایی شده و پس از حضور در کلانتری اموال مسروقه به آنها برگردانده شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر
تهرام/9343/1735//7244



انتهای پیام /*