کشف 2 محموله با 2.5 میلیون ماده محترقه در بوکان



به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مجید محبعلی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در این زمینه پنج نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شهرستان شدند.
وی ارزش مواد محترقه کشف شده را بیش از 750 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال افراد سودجو بیشتر در تلاش هستند که مواد محترقه را وارد کرده و جوانان را در معرض خطر قرار دهند بر این اساس پلیس تدابیر شدیدتری اتخاذ کرده تا با افراد سودجو برخورد کند.
وی در خصوص تعداد تماس های مردمی با پلیس 110 در 10 ماه گذشته بیان کرد: در این مدت 25 هزار و 866 تماس تلفنی با سامانه 110 صورت گرفته که از این تعداد 10 هزار و 366 مورد منجر به عملیات شده است.
وی اضافه کرد: در این مدت 53 نفر بر اثر تصادف در محور مواصلاتی شهر بوکان و داخل شهر فوت و یکهزار و 36 نفر نیز مجروح شده که به مراکز درمانی منتقل شده اند.
فرمانده انتظامی بوکان در خصوص میزان ارتکاب به قتل عمد در شهرستان بوکان گفت: در این شهرستان پنج مورد قتل عمد صورت گرفته که در هر پنج مورد قاتلان شناسایی و دستگیر شده اند.
سرهنگ محبعلی با اشاره به افزایش ارتکاب به جرایم سایبری در بوکان افزود: کلاهبرداران مجازی 800 میلیون ریال به صورت غیر قانونی از حساب اشخاص از طریق کارت به کارت برداشت کرده بودند که همگی توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/2093/
خبر: محمد ادیب ** تنظیم: پیمان پاکزاد** انتشار: صابر چهرقانی



انتهای پیام /*