امام جمعه آستارا: تولید ملی و امنیت داخلی از دستاوردهای انقلاب است



به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس، دانشگاه ها و بخش های مختلف اجتماع ضروری است.
وی ترویج فرهنگ دینی، قرآنی، ارتقای بهداشت عمومی، بهبود سطح رفاه زندگی و توسعه صنایع دفاعی و هسته ای را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: برخی از طریق فضای مجازی می خواهد خدمات ارزنده را نادیده بگیرند ولی مردم ایران اسلامی، همواره قدردان ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.
حافظ نیا ادامه داد: خط ریلی آستارا-آستارا نیز از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از برکات این طرح، شهرستان آستارا و استان گیلان بهره مند خواهد شد.
وی با اشاره به روز پرستار اظهار کرد: پرستاران نقش مهمی در ارتقای سطح نظام سلامت دارند و مسئولان باید به دغدغه های آنها نظیر پرداخت مطالبات معوق، رسیدگی کنند.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی گمرک تصریح کرد: وجود اداره کل گمرک در شهرستان مرزی آستارا نعمت است و امیدواریم در تمام گمرکات کشور، به صادرات کالا بیش از واردات اهمیت بدهند.
حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: از واردات کالا به خصوص اجناس غیرضروری باید جلوگیری شود و گمرک باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، به صادرات کالا روی آورد.
وی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را نیز تسلیت گفت و برگزاری آئین های تبیین شخصیت آن بانوی بزرگوار اسلام را خواستار شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار:یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007



انتهای پیام /*