امام جمعه شیراز: شهرها رنگ جشن پیروزی انقلاب بگیرند



به گزارش روز جمعه ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: ممکن است کسی بگوید ما منتظر آمدن 12 بهمن هستیم و از دوازدهم به بعد مراسم را شروع می کنیم که ورود امام بوده اما این ایام هم روزهایی است که ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل دستگاه ظلم و جور و ستم در تاریخ ثبت شد.
وی اظهار کرد: رژیم ستمشاهی در روزهای آغازین بهمن ماه در تهران و سایر شهرها خون می ریخت ، با مردم بی پناه مبارزه می کرد، آنانی که یادشان هست که در آن سال چه مسائلی اتفاق افتاد و چه حوادثی برای مردم رخ داد ، چگونه با تانک به خانه مردم وارد شدند.
امام جمعه شیراز گفت: این ها مسائلی است که یک روزگاری ملت گرفتار آن بودند و مقاومت کردند تا امروز انقلاب به اینجا رسید، امروز هم انقلاب احتیاج به مقاومت و ایستادگی دارد، آن روز مقابل دست نشانده آمریکا شاه بود و امروز هم استکبار می کوشد تحریم های ضد ایرانی را تقویت کند، موضوعی که نشان دهنده بی معنا بودن مذاکره با آنها و ضرورت تداوم ایستادگی است.
ایمانی افزود: آنچه مسلمانان و مومنین را قبل از انقلاب سال 57 به پیروزی رسانید امروز هم باید ما را در مقابل آمریکا به پیروزی برساند ، آن روز پیروزی در گروی مقاومت بود ، امروز هم پیروزی در گروی مقاومت است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به ناآرامی های دی ماه گفت: نقش آفرینی منافقین، اوباش و شایعه پردازان در ناآرامی ها آشکار بود.
وی اظهار کرد: منافقین همان افرادی هستند که دستشان به خون افراد بیگناه آلوده است و 17 هزار ترور را در کارنامه خود دارند، آنها یک طرف مساله هستند و افرادی که با اوباش گری و قمه کشی به مردم و روحانیون حمله کردند، در سوی دیگر این قضیه همگی با دستورالعمل هایی که از خارج دریافت کرده بودند تلاش داشتند آرامش جامعه را سلب کنند.
ایمانی در ادامه گفت: آنانی که شایعه پردازی می کنند و با شایعه پردازی جامعه را از آرامش خارج می کنند ، با دروغ گفتند چه دروغی بگوئیم گفت هر دروغی که بزرگتر است باورش آسانتر است و براساس همین دستگاه های شایعه ساز شایعه می سازند و گناه بسیار بزرگی را مرتکب می شوند.
6113/ 2027
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی



انتهای پیام /*