استقرار بیمارستان صحرایی در شادگان توسط سپاه/ درمان رایگان بیماران



به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا یکشنبه در جلسه شورای اداری شادگان در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد:بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته بیمارستان صحرایی تخصصی سپاه از سوم اسفند امسال به مدت یک هفته در شادگان مستقر می شود.
وی با بیان اینکه این یازدهمین بیمارستان است که در نقاط مختلف خوزستان دایر می شود افزود: به همین منظور از اول اسفند ۱۰۰ پزشک متخصص و عوامل درمانی در شادگان مستقر می شوند.
سردار سیدالشهدا گفت:بیماران نیازمندی که مشکلات مالی دارند می توانند با مراجعه به شبکه بهداشت و درمان شادگان و یا مراکز بهداشتی روستای خود، نسبت به ثبت نام برای درمان رایگان در بیمارستان صحرایی سپاه اقدام کنند.
وی افزود: بیمارانی که نیاز به عمل جراحی تخصصی داشته باشند به مراکز درمانی مرکز خوزستان اعزام و به رایگان درمان می شوند.
فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه لایروبی انهار کشاورزی بخش جفال و خنافره، کمک به احداث هفت باب مسجد، احداث پنج دهنه پل روستایی، احداث 95 باب منزل مددجویان کمیته امداد، مرمت و بازسازی 100 باب منازل محرومان را از دیگر اقدامات سپاه در شهرستان شادگان عنوان کرد و گفت : در بخش فرهنگی و مردم یاری نیز یک هزار بسته سبد غذایی، یک هزار و 500 بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان بی بضاعت و البسه در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شده است.
فرماندار شادگان نیز در با تاکید بر همراهی تمام دستگاه های اجرایی برای برپایی بیمارستان صحرایی سپاه در شادگان گفت: ارایه خدمات درمانی تخصصی به اهالی این شهرستان و کمک به محرومیت زدایی و ارتقای سطح سلامت مردم در این مناطق محروم از اهداف استقرار این بیمارستان است.
احمد جعفری نسب اظهار کرد:یکی از اقدامات ارزشمند سپاه پس از هشت سال دفاع مقدس ارایه خدمات درمانی و بهداشتی در نقاط محروم است.
وی افزود:کار و تلاش جهادی با خلوص نیت باید در بین مسئولان نهادینه شود در این صورت از خودگذشتگی و ایثار جایگزین منافع مادی می شود.
شهرستان شادگان در جنوب خوزستان واقع است.
3015/7165/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم: حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده: عبدالحمید راجی



انتهای پیام /*