ده ها شهروند فردیسی به کمک شهرداری شتافتند/ بازگشایی تمام معابر اصلی



سیدعلیرضا پیغمبردوست روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به رغم بارش برف سنگین که از صبح دیروز در استان البرز آغاز شد، تیم های خدمات شهرداری و مردم با تلاش مضاعف تمام معابر را باز نگه داشتند.
وی ادامه داد: با این حال برای برف روبی معابر اصلی و فرعی و تکاندن شاخه های درختان طی فراخوانی از شهروندان کمک خواستیم که با استقبال بی نظیر مردم همراه شد.
پیغمبر دوست گفت: طبق بررسی ها بیش از 10 هزار نفر با شهرداری در امر برف روبی همکاری کردند که جای تشکر و قدردانی ویژه دارد.
مسئول روابط عمومی شهرداری فردیس اظهار داشت: اکنون نیز ده ها خانوار فردیسی در حال برف روبی کوچه ها و و پشت بام منازل هستند که این روحیه همکاری موجب دلگرمی مدیریت شهری این شهر نوپا شده است.
وی گفت: اکنون تمام معابر اصلی شهر فردیس باز است و هیچ مشکل ترددی در این معابر وجود ندارد.
پیغمبردوست ادامه داد: شهرداری فردیس با استفادهاز 300 نیروی خدماتی ، چهار دستگاه کامیون کمپرسی ، 6 دستگاه خاورکمپرسی ، 3 دستگاه بابکت ، 20 دستگاه انواع وانت ، 5 دستگاه لودرو یک دستگاه نمک پاش مکانیزه در حال خدمات رسانی به شهروندان است.
شهر500 هزار نفری فردیس پس از انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال از حوزه خدماتی شهرداری کرج خارج و با استقرار مدیریت شهری فعالیت مستقل خود را آغاز کرد.
7413/ 6155خبرنگار: معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور



انتهای پیام /*