قاضی عسکر:کارکنان هواپیمایی ایران ایر درانتقال منظم زائران حج به عربستان کار بزرگی را انجام دادند



به گزارش روزیکشنبه ایرنا از سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر در دیدار مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اظهارداشت: از تلاش های شرکت هواپیمایی ایران ایر و همه عزیزانی که به نوعی در اعزام زائران حج گذشته مشارکت داشتند تقدیر و تشکر می کنم.
وی با اشاره به انتقال حدود 50 درصد از زائران ایرانی در حج 96 توسط ایران ایر تصریح کرد: تلاش کنید همچنانکه درسال گذشته در خدمت رسانی به حجاج کار بزرگی انجام دادید درحج آینده نیزبا برنامه ریزی منسجم نهایت رضایتمندی زائران محقق شود.
نماینده ولی فقیه اظهارداشت: سال گذشته به دلیل کمی فرصت امکان برنامه ریزی دقیق جهت انتقال حجاج وجود نداشت ولی امسال توقع این است که ازهم اکنون زمان مناسب برای کار بهتر وجود دارد.

** خدمت به زائرین خانه خدا و عتبات عالیات افتخارهواپیمایی است
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی ناوگان هوایی این شرکت برای خدمات رسانی به حجاج و گفت: خدمت به زائران خانه خدا و عتبات عالیات برای این مجموعه افتخار است.
فرزانه شرفبافی همچنین ضمن قدردانی از همکاری های سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری ، گزارشی ازعملکرد شرکت ایران ایر در اعزام زائران به اماکن متبرکه ارائه کرد و اظهار داشت: این شرکت برنامه‌ریزی‌ برای ارائه خدمات پروازی مناسب به زائران حج را از هم اکنون در دستور کارخود قرارداده است و تلاش می کند تا خدمات در شأن زوار ایرانی را به زائران حج و عتبات ارائه نماید.
اجتمام*1933*1724
خبرنگار: بهروز سلطانیان * انتشار: حسین فتح الهی



انتهای پیام /*