ارسال 217 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر خراسان رضوی



سیدناصر نعمتی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: فراخوان این جشنواره از ابتدای دی‌ماه در سه محور انقلاب اسلامی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و شهر و شهروندی منتشر شد تا اصحاب رسانه خراسان رضوی آثار خود را در این محورها برای دبیرخانه ارسال کنند.
وی افزود: شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاداندیشی، اقدام انقلابی و دفاع مقدس جزو زیرموضوعات محور انقلاب اسلامی است و فرهنگ شهروندی، میزبانی، زیارت، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حاشیه شهر از زیرموضوعات شهر و شهروندی است.
وی با بیان اینکه مدیران رسانه‌های جمعی عضو شورای سیاست‌گذاری این جشنواره هستند، افزود: به طور معمول آثار رسانه‌ای در جشنواره ها تنها به لحاظ تکنیکی ارزیابی، معرفی و تقدیر می‌شود اما در جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثاری که به لحاظ محتوایی برجسته هستند، معرفی و تقدیر می‌شوند.
نعمتی گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی به همت سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی برگزار می‌شود و مراسم پایانی این جشنواره در اسفندماه سال آتی است.
مهلت ارسال آثار جشنواره رسانه ای ابوذر تا 30 بهمن ماه جاری است. این جشنواره در اسفندماه برگزار می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132



انتهای پیام /*