امدادرسانی هلال احمر گیلان به یک هزار و 172 نفر با 57 عملیات در برف



مهدی ولی پور عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 975 نفر از آنان مسافران و افراد در راه مانده و گرفتار در برف بودند که توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان در مکان های امن اسکان داده شدند.
وی اظهار داشت: در این مدت یک هزار و 85 تخته پتو، 350 قوطی کنسرو، 300 قرص نان و تعدادی لوازم گرمایشی بین آسیب دیدگان در برف اخیر توزیع شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: همچنین چهار بیمار در شهرستان های سیاهکل، دیلمان و آستارا توسط نجاتگران هلال احمر گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی بیان داشت: 400 نفر از پرسنل، نجاتگران و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان گیلان با انجام 57 عملیات امدادی به این تعداد از مسافران و افراد محلی گرفتار در برف امدادرسانی کردند.
در برف اخیر در هر شهرستان یک تیم واکنش سریع هلال احمر به تعداد هر تیم پنج نفر، با تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز حضور داشتند و در مرکز استان گیلان نیز تیم واکنش سریع به تعداد 15 نفر با تجهیزات لازم برای امدادرسانی احتمالی در بارش برف فعال شده بود.
علاوه بر فعالیت تیم های واکنش سریع، نیروهای امدادی هلال احمر استان گیلان نیز در پایگاه های این جمعیت به صورت ویژه آماده باش بودند.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007



انتهای پیام /*