راه و برق پنج روستا در ارتفاعات شهرستان سیاهکل قطع است



رضا اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه و برق پنج روستا در ارتفاعات بالادست دیلمان به دلیل بارش برف سنگین بیش از دو متر، قطع است که نیروها برای بازگشایی این مسیر و اتصال برق روستاها در تلاش هستند تا غروب امروز بتوانند این مشکل را حل کنند.
وی خاطرنشان کرد: در بخش کوهستانی دیلمان در زمینه آب، برق ، سوخت و گاز مشکلی وجود ندارد ولی روز گذشته در بخش مرکزی سیاهکل قطعی آب و برق داشتیم هرچند قطع برق بر اثر پارگی سیم ها و بطور مقطعی و پراکنده بود که ترمیم شدند ولی برق پنج روستا در دهستان خرارود در حوزه مرکزی سیاهکل قطع است.
فرماندار سیاهکل اظهار داشت: در شهر دیلمان یک متر و 20 سانتیمتر، در ضلع غربی دیلمان منطقه کشتی گیر چاک و محور شاه شهیدان دو متر و 20سانتیمتر، در گردنه لاریخانی دو متر و 10سانتیمتر، در روستاها و مناطق کوهپایه بین 60 تا 180 سانتیمتر و در شهر سیاهکل 50سانتیمتر برف باریده است.
وی افزود: 16 گروه (اکیپ) از روز گذشته در شهرستان مشغول رفع نواقص و مشکلات مردم بودند که امروز هفت اکیپ نیز به آنها اضافه شده و درحال حل مشکلات باقیمانده هستند.
اسلامی تصریح کرد: شب گذشته محور سیاهکل به دیلمان به علت سقوط بهمن بسته شده بود که امروز این محور بازگشایی شده و رفت و آمد در آن با احتیاط و تجهیزات زمستانی امکانپذیر است.
شهرستان سیاهکل با 2 بخش مرکزی و دیلمان که به ترتیب جلگه ای و کوهستانی هستند، در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و جمعیت بخش مرکزی بالغ بر 47 هزار نفر و بخش دیلمان، افزون بر 15 هزار نفر است.
خبرنگار:فرهادنظرپور**انتشاردهنده:کبیری
6029/2007



انتهای پیام /*