امام جمعه شهرکرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تبیین شود



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز سه شنبه در جلسه هماهنگی کمیته های سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی افزود: باید در برگزاری جشن انقلاب اسلامی با محوریت مشارکت همگانی، همه اقشار جامعه در نظر گرفته شوند.
وی تصریح کرد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی، حاکمیت و دولت ایران وابسته به بیگانگان بود و مردم هیچ نقشی در تصمیمات سیاسی و اجتماعی جامعه نداشتند.
امام جمعه شهرکرد یادآور شد: دشمن اینک در مقام ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است که وظیفه اصلی مسئولان و دلسوزان انقلاب، نمایان کردن چهره خبیث استکبار نزد افکار عمومی است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به لطف پروردگار افکار ملل جهانی و امت جهان اسلام نسبت به انقلاب اسلامی ایران جایگاه مطلوبی پیدا کرده که این گسترش اسلام ناب و بیداری اسلامی معادلات استکبار جهانی را به هم زده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین از اجرای 5 هزار برنامه محوری ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.
علی گرجی اظهار کرد: از 12 بهمن تا 15 بهمن ایام فاطمیه است که برنامه های دهه فجر متناسب با این ایام در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از 15 بهمن تا 22 بهمن نیز برنامه های دهه فجر در این استان پر شورتر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در 2 هزار و 500 مدرسه استان اظهار کرد: همزمان با سالروز تاریخی ورود امام به کشور، رژه موتوری در شهرکرد و دیگر مراکز شهرستانها با شکوه خاص برگزار می شود.
وی تبیین گفتمان و مبانی آرمان‌های امام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضروری دانست و افزود: به همین منظور به مدت 10 شب در مهدیه مصلی بزرگ امام خمینی(ره) استان با حضور سخنرانان برجسته برنامه‌های ویژه‌ پیش‌بینی شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مراسم مهمانی لاله‌ها در روز پنجشنبه نوزدهم بهمن‌ ماه تصریح کرد: در این روز مردم استان با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا بار دیگر با اهداف و آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
6199/6021



انتهای پیام /*