فرمانده انتظامی کیش مشکلات 20 نفر از کیشوندان را بررسی کرد



به گزارش ایرنا ، سرهنگ رحیم جهانبخش روز سه شنبه در حاشیه دیدار مردمی پلیس 197 در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این نشست درخواست های 20 نفر از کیشوندان بررسی و برای پیگیری موضوع به واحدهای زیر مجموعه پلیس ارجاع شد.
وی اظهار کرد : همچنین در این نشست برخی از درخواستهای مردمی پس از طرح موضوع با حضور معاونت های انتظامی مربوطه حل و فصل شد.
سرهنگ جهانبخش، ترخیص وسایط نقلیه و موتوری، مشکلات خانوادگی و اجتماعی را مهمترین موضوع های مطرح شده توسط شهروندان در این دیدار عنوان کرد.
در این دیدارها برخی افراد نیز به منظور تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی حضور یافتند و برخی نیز پیشنهادات اصلاحی برای پلیس راهور ارایه کردند.
وی با تاکید بر اینکه مردم هرچه بیشتر با پلیس ارتباط نزدیک تر و تنگاتنگی داشته باشند پلیس از محاسن و نواقص کار خود مطلع می شود ، افزود: هر قدر این رابطه بیشتر باشد مردم بیشتر در جریان خدمات پلیس قرار می گیرند و پلیس صدای مشکلات مردم را بهتر می شنود.
فرمانده انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه این نشست ها در هفته یک روز و بصورت دائمی برگزار می شود گفت: نشست های نیز با مردم بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می گیرد که از نزدیک با نظرات و پیشنهادات آنان آشنا می شویم.
6993
تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند



انتهای پیام /*