15 دستگاه خودروی مکانیزه خدمات شهری به ناوگان جزیره کیش اضافه شد



به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران گفت: در پیمان جدیدی که از بهمن 96 به مدت 2سال منعقد کردیم ، در سه منطقه شهری که در جزیره تعریف شده از حضور 3 پیمانکار استفاده خواهیم کرد و به این منظور ماشین آلات مناسب و لازم را در حوزه جمع آوری و پرس زباله و پاکیزه سازی شهر تامین کردیم.
‘ محمدرضا محمدی’ افزود: هم اکنون 250 نقطه در سطح جزیره که به هنگان بارش باران دچار آبگرفتگی می‌شود شناسایی شده است که 50 نقطه وضعیت حادتری دارد و بدنبال اصلاح این نقاط هستیم.
وی اظهار کرد: در گذشته چه به لحاظ مطالعات دفع آبهای سطحی و چه به لحاظ اجرا اقدام قابل توجهی انجام نشده و به این منظور اصلاح 50 نقطه را با اولویت در دست اجرا داریم و امیدواریم بتوانیم در واقع حداقل تعدادی از نقاط را برای تعطیلات نوروز اصلاح کنیم.
محمدی گفت: در ارتباط با مشکلات حمل و نقل فاز 2 و 3 نوبنیاد، باوجود همه مشکلات و با تحولاتی که در مدیریت حمل و نقل جزیره داریم امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن بتوانیم حداقل های مورد نیاز را تامین کنیم.
وی تصریح کرد: مشکلات اعتباری مالی فراوانی وجود دارد که از گذشته بر روی دست مدیریت جدید سازمان به جای مانده است ولی به ساکنان نوبنیاد قول میدهیم که وضعیت بهتری برای فضای سبز و حمل و نقل ایجاد کنیم.
وی گفت: بهبود فضای سبز میادین مسیر فرودگاه به سمت مرکز جزیره، هرس درختان ، زیباسازی و رنگ آمیزی جداول جزیره ، بهسازی آسفالت 150 هزار متر مربع و لکه گیری در 200 نقطه سطح جزیره و بهبود و نصب تابلوهای راهنما از برنامه‌هایی است که با اولویت خدمات شهری در حال انجام است.
6993
تنظیم وانتشار: اکبر بهاروند



انتهای پیام /*