38 طرح عمرانی دهه فجر در جویبار به بهره برداری یا کلنگ زنی می شود



به گزارش ایرنا ، رجبعلی وهابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، افزود : از این تعداد شاهد به بهره برداری رسیدن 34 طرح در دهه فجر خواهیم بود که برای اجرای این طرح ها حدود 9 میلیارد تومان هزینه شده است .
وی با بیان اینکه بیشترین هزینه طرح ها مربوط به حوزه صنعت است ، گفت : بناست تا در دهه فجر پنج طرح صنعتی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200میلیون تومان به بهره برداری برسد.
فرماندار جویبار با بیان اینکه چهار طرح در حوزه جهاد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره برداری می رسد ، بیان کرد : همچنین چهار طرح شهرداری جویبار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون تومان افتتاح می شود.
وهابی دیگر طرح ها را مربوط به یک طرح راه و شهرسازی ، ساخت خانه محروم ، هفت طرح بخشداری مرکزی ، سه طرح بخشداری گیل خواران و هشت طرح برق رسانی اعلام کرد.
وی با بیان اینکه همچنین در این شهرستان عملیات اجرایی 4 طرح آغاز می شود ، افزود : برای اجرای این طرح ها حدود 32 میلیارد تومان هزینه نیاز است .
فرماندار جویبار بالاترین هزینه را مربوط به احداث اسکله پشتیبانی پرورش ماهی در قفس با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت : مابقی مربوط به ساختمان دهیاری دیوکلا ، سروکلا و حاجی کلا است .
خبرنگار :مونا معینی کوچکسرایی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1899/7334



انتهای پیام /*