خون شهدا، جمهوری اسلامی را به جزیره امن تبدیل کرده است



به گزارش ایرنا، حسن باخرد چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در تربت حیدریه افزود: همچنین اقتدار و امنیتی که نظام اسلامی در آن قرار گرفته، مرهون ایثار و جانفشانی شهدایی است که از همه هستی خود گذشتند و در جبهه های حق علیه باطل و در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند.
وی با اشاره به وضعیت کنونی برخی کشورهای اسلامی در منطقه غرب آسیا، گفت: از این روی مشاهده وضعیت آن ها حاوی این پیام مهم است که باید امروز بیش از گذشته قدردان جانفشانی و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی باشیم زیرا اگر اینان نبودند امروز ایران نیز به سرنوشت آنها گرفتار می شد.
با خرد افزود: بر این اساس امروز مهمترین رسالت همرزمان و دلدادگان به مکتب ایثار و شهادت، رسالتی زینبی(س) است که باید فرهنگ ایثار، مقاومت و نیز ولایتمداری را به نسل های انقلاب اسلامی تبیین و نهادینه کنند.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با سه ویژگی مکتبی بودن، ولایت فقیه و مردمی بودن نسبت به دیگر انقلاب های جهان متمایز است، گفت: این بدان معنا است که این انقلاب تحت رهبری عالم دینی و حضور و پشتیبانی مردم در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.
حمیدرضا پوریوسف افزود: امروز حفظ نظام اسلامی در بیان کارآمدی و القای امید به جامعه معطوف شده و یکی از مهمترین شاخصه های این کارآمدی ایجاد اشتغال، کار آفرینی و تولید در داخل است و از این روی همه وظیفه داریم تا در رسیدن به این هدف تلاش کنیم.
در این مراسم از 12 خانواده شهید اداره کل بهزیستی خراسان رضوی تجلیل شد.
از مجموع 1400 پرسنل فعال در سازمان بهزیستی خراسان رضوی 350 نفر آنان ایثارگر و 55 فرزند شهید هستند.
نخستین یادواره اداره کل بهزیستی خراسان رضوی امروز به میزبانی بهزیستی تربت حیدریه در سالن شهید تندگویان شرکت نفت برگزار شد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده



انتهای پیام /*