مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا: اقتدار ملی به برکت خون شهدا حاصل شده است



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز جمعه در یادواره شهدا و سرداران شهید حوزه 2 فتح مراغه افزود: شهدا قهرمانان واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند که در روز های سخت جان خویش را در راه دفاع از نظام و آرمان های اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.
وی ادامه داد: از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و در 39 سال، نظام اسلامی همواره مورد غضب استکبار جهانی بوده و روزی را سراغ نداریم که توطئه ای از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب علیه کشورمان نباشد.
وی اضافه کرد: امروز نیز دشمنان آگاه و با تجربه و دوستان نادان و ناآگاه در تلاش برای تبرئه رژیم پهلوی و زیرسئوال بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود این همه پیشرفت ها و موفقیت ها هستند.
مسئول نمایندگی سپاه عاشورا گفت: عده ای این همه پیشرفت های علمی و دستاورد های با افتخار انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و با نادانی و جهل این نظام مقدس جمهوری اسلامی را که با خون پاک این شهیدان بدست آمده است زیر سئوال می برند.
حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه قدرت و اقتدار نظام اسلامی مورد اذعان قدرت ها و کشورهای مختلف جهان است افزود: این همه افتخار ودستاوردهای انقلاب اسلامی در هیچ زمینه ای قابل مقایسه با رژیم پهلوی نیست لیکن عده ای غافل و نادان و سلطنت طلب می خواهند رژیم طاغوت را مقبول جلوه دهند.
وی مدیریت و ایستادگی امام و رهبری را در مواقع حساس، عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: نوک پیکان دشمن همواره به سوی ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بوده است.
وی اضافه کرد: تلاش دشمن جداکردن مردم از نظام اسلامی بوده زیراکه حضور و پشتوانه مردمی از عوامل اقتدارنظام است.
وی گفت: ولایت فقیه رمز پیروزی و بقای این نظام بوده و دشمن از طریق اعمال تحریم ها و بزرگنمایی ضعف های اقتصادی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت است .
وی وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را یک واقعیت دانست و افزود: کسی نمی تواند این مشکلات را انکار کند اما نباید در اعتراض به آن، آلت دست دشمنان قسم خورده قرار گیریم.
وی راه شهدا را راه امامت و ولایت عنوان کرد و اضافه کرد: حمایت از ولایت و تبعیت از ولایت فقیه همواره نکته مشترک تمامی وصیت نامه شهداست.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487



انتهای پیام /*