امام جمعه کنگاور: ایران جزء چند قدرت برتر موشکی دنیا است



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نمازجمعه این هفته کنگاور اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی کشور ما در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پیشرفت خوبی داشته است.
امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه پس از دوران دفاع مقدس کشور ما از نظر تسلیحاتی پیشرفت های بی بدیلی داشته است، ابراز داشت: امروز ابرقدرت ها از قدرت ایران در زمینه های مختلف به ویژه عرصه موشکی در هراس هستند چرا که این پیشرفت ها با وجود تحریم های سنگین و جنگ نظامی علیه ایران به دست آمد.
وی با اشاره به سالروز تعیین دولت موقت از طرف امام راحل (ره) گفت: دولت موقت با تدبیر امام (ره) شکل گرفت و آغاز به کار کرد.
وی بیان کرد: مهندسی امام (ره) با مهندسی جریان ها و مبارزات قبل از انقلاب اسلامی تفاوت داشت و ایشان با معماری هوشمندانه موفق شدند تا انقلاب را به پیروزی برسانند.
لروند با اشاره به بیان رهبری درباره انتقال داعش به افغانستان با برنامه ترامپ رییس جمهوری آمریکا، گفت: این دسیسه برای این است که آمریکا جای پایی در منطقه داشته باشد تا برای ایران اسلامی مشکل‌آفرین باشد و برای صهیونیسم امنیت ایجاد کند.
امام جمعه کنگاور تاکید کرد: داعش همان‌ طور که در سوریه و عراق شکست خورد، در افغانستان نیز شکست خواهد خورد، زیرا داعش با خدا می‌جنگد.
خطیب جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز قحطی یمن را فرا گرفته است، آنچه صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل اعلام کرده کشته و زخمی شدن پنج میلیون کودک یمنی نتیجه تجاوز عربستان سعودی است و جان 22 میلیون نفر از مردم این کشور در خطر سوء تغذیه است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی



انتهای پیام /*