امام جمعه کیش: انقلاب اسلامی جامع ترین انقلاب تاریخ بشریت است



به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران جزیره کیش افزود: انقلاب های جهان رویکرد اقتصادی داشتند، برخی فرهنگی و معنوی و برخی فقط انقلاب سیاسی هستند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همانند اسلام بعد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارد.
خطیب جمعه کیش گفت: نکته دوم شعارهای انقلاب اسلامی است که هویت آن را تعریف می کند، که این شعارهای اصیل، نماد اسلامی بودن انقلاب جامع ایران بود.
وی معتقد است که انقلاب اسلامی یک موجود زنده است که زنده بودن آن به زنده بودن شهدا است.
حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر حفظ شعارهای انقلاب افزود: عده ای در مسیر تغییر شعارهای انقلاب هستند و به بهانه تغییر اوضاع جهانی سعی می کنند شعارهای انقلاب را از بین ببرند.
امام جمعه کیش در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزود: دهه فجر امسال در آستانه ورود به 40 سالگی انقلاب هستیم و ویژگی مهم امسال آن، تقارن با ایام فاطمیه (س) است.
وی با تاکید بر انکه جوانان نسل امروز باید انقلاب را به خوبی بشناسند ادامه داد: نسل امروز باید همه جانبه بودن انقلاب اسلامی را بپذیرند و باور کنند.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: بعضی به بهانه تغییرات اوضاع جهانی به دنبال جدایی بعد دینی آن هستند و برخی شعار سلطه ستیزی و بیگانه ستیزی را می خواهند از انقلاب بگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کشور یمن یکی از مظلومترین کشورها است افزود: چند سال است که این کشور با مردمانی مومن و سخت کوش و انقلابی تحت شدید ترین تهاجمات عربستانی قرار گرفتند.
وی گفت: در جریان تجاوزات عربستان به یمن تاکنون پنج هزار کودک کشته شده است و این جنایات بزرگ در طی یک هزار روز اتفاق افتاده است.
امام جمعه کیش عنوان کرد: یک میلیون و 800 هزار کودک یمنی دچار سو تغذیه و بحران سلامت هستند و
76 درصد از مردم یمن دچار مشکلات حاد تغذیه هستند.
وی خاطرنشان کرد: اما با همه این سختی ها ملت یمن با مقاومت خود، پوزه عربستان و امریکا را به خاک مالیده است.
6993
تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند



انتهای پیام /*