بزرگترین دشمن ما امریکا ومهمترین وظیفه ماوحدت است



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محد امام در خطبه های نماز جمعه شوش، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: نظام جمهوری اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف دستاوردها و موفقیت های بسیاری داشته است که همه ما وظیفه داریم در مقابل این دستاوردها احساس مسئولیت کنیم و آنها را برای تمام مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.
خطیب جمعه شوش گفت:اصل نظام ما استقلال آزادی جمهوری اسلامی یعنی میخواستیم مستقل باشیم و زیر حرف زور نرویم ومذاکره باامریکا نداشته باشیم .
وی گفت:امروز بعضی شهرستان ها خوب پیشرفت کرده اند ولی بعضی دیگر شهرستان ها هنوز عقب هستند وعامل اساسی عقب ماندگی و توسعه نیافتگی شهرستان ها بدبینی ها و رقابت های ناسالم دربین متولیان امور است که باید اصلاح شود .
وی گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در سایه رهبری ولایت فقیه، خون با برکت شهدا و حضور پر رنگ مردم در صحنه های مختلف بوده که لرزه بر تن بدخواهان این نظام انداخته است.
خطب جمعه شوش افزود: دشمنان برای اختلاف افکنی بین مسئولان و مردم سرمایه گذاری کرده اما ثابت قدم بودن در اصول و آرمان های انقلاب پس از چهار دهه و حفظ وحدت، آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید کرده است.
وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: فاطمه زهرا (س) کوثر رسالت و مجاهدت در راه اسلام و قرآن، دفاع از ولایت است.
حجت الاسلام امام اظهارکرد: ایشان نمونه کامل همسرداری بودند و تا بلندی هستی جاودان خواهند ماند.
امام جمعه شوش در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت 19 بهمن روز نیروی هوایی افزود: نیروی هوایی در این روز با بیعت خود با امام خمینی (ره)، کمر نظام طاغوتی را شکست.
7280/6002
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار: کبری آقازری



انتهای پیام /*