مخالفت غرب با انقلاب اسلامی بدلیل قدرت تمدن سازی آن است



به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نمازجمعه آبادان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار کرد: مردم با برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی در ایران ، اساس تمدن جدید اسلامی را بنا گذاشتند که بر پایه مبارزه با ظلم و ستم است.
وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود : به همین سبب است که دشمن در برابر جریان سازی اسلامی در ایران ، گروه های تکفیری از جمله داعش را درست کرد تا به اسلام حقیقی ضربه بزند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور اساس انقلاب اسلامی را حاکمیت بخشیدن به ارزش های اخلاقی و دینی توصیف کرد و بیان داشت : ظلم و ستم ستیزی هدف و شعار مردم ایران در انقلاب اسلامی بود و بخاطر همین مردم امام را حمایت می کردند.
وی دفاع از مظلومان جهان را یکی از اهدف انقلاب اسلامی دانست و افزود: دهه مبارک فجر فقط برای ملت ایران نیست بلکه برای همه ملت ها و مستضعفان جهان است.
امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در حالی که دشمن قصد تغییر جهت گیری انقلاب را دارد برخی هم درصدد تغییر قواعد و تحریف معیارهای انقلاب اسلامی هستند تا به انقلاب مردم ایران خدشه وارد کنند.
امام جمعه آبادان رفع گرفتاری ها، مبارزه با ربا خواری و جلوگیری از تبعیض را از اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت : متاسفانه از ابتدای انقلاب تاکنون از مسئولین امر مطالبه گری نکردیم و مدیران کم کار را وادار به تلاش و کار انقلابی نکردیم.
وی ضعف مدیران استان را یکی از دلایل عقب ماندگی ها دراین منطقه دانست و درعین حال افزود: در آبادان نیز در راستای تحقق شعار رهبری چند کار شاخص انجام شده و تعدادی از جوانان بیکار مشغول به کار شده ان ولی هنوز هم نیاز به توجه و تلاش بیشتر مسوولان استان برای بهبود وضع معیشتی مردم احساس می شود.
به گزارش ایرنا جمعی از جوانان آبادان در حاشیه نماز جمعه اقدام به جمع آوری امضای توماری خطاب به مقام معظم رهبری برای توجه ویژه به وضعیت اشتغال در این شهرستان کردند.
تعداد زیادی از جوانان جویای کار آبادان با حضور در نماز جمعه این شهر این تومار را امضا کردند.
3015/7165/6002
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم: حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده: کبری آقازری



انتهای پیام /*