رمز اقتدار ملت ایران پایبندی به استقلال، آزادی و جمهوریت نظام است



به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز شنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب که با حضور مسئولان و مدیران روانسر در هنرستان دخترانه ام البنین این شهر برگزار شد، افزود: استکبارستیزی یکی از اهداف ملت ایران اسلامی بود که با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت.
وی تصریح کرد: رمز پایداری و ماندگاری ایران اسلامی بعد از این همه چالش و تحریم، اتکا به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که باید این مهم را حفاظت و پاسداری کنیم.
فرماندار روانسر با بیان اینکه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی به پا خاست ادامه داد: مردم ایران برای مقابله با حکومت های موروثی و نظام های استبدادی، خودمحور و خودکامه انقلاب کردند و آنچه انقلاب ما را به پیروزی رساند رهبری های عالمانه امام راحل (ره) و شناخت و آگاهی ملت ایران بود.
ویسمرادی اظهار داشت: مردم نقش اساسی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و امروز نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و به برکت این انقلاب امروز دستاوردهای عظیمی نصیب ملت ایران شده که باید این دستاوردها و افتخارات برای نسل جوان بازگو شود.
وی تاکید کرد: برای استقلال و آزادی این ملت، فداکاری های زیادی شده و هرگاه به استقلال و آزادی خدشه ای وارد شود همه باید به میدان برویم و دفاع کنیم.
مدیرآموزش و پرورش روانسر نیز با اشاره به اهمیت برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در مدارس گفت: بیان ثمرات انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند.
عثمان ویسی افزود: انقلاب اسلامی ایران با استعانت از الطاف الهی، رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و وحدت وهمدلی تمامی ایرانیان به پیروزی رسید و ما وظیفه داریم ضمن پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در جهت تحکیم وحدت وحفظ آن کوشا باشیم.
در ادامه برنامه های گرامیداشت سومین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان روانسر مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) برگزار شد و هشت زوج روانسری آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.
همچنین نمایشگاه کتاب در کتابخانه سید طاهر سید زاده هاشمی روانسر با حضور مسئولان گشایش یافت.
به گفته محمدرئوف محمدی راد مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روانسر در این نمایشگاه پنج هزار جلد کتاب با یک هزار عنوان در زمینه های مختلف ادبی، دینی، تاریخ، کودک و نوجوان و … به نمایش گذاشته شده و تا پایان دهه فجر در 2 نوبت صبح و بعدازظهر آماده بازدید عموم است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی



انتهای پیام /*