نخستین مرکز رفاه کودک و خانواده در جنوب استان تهران به بهره برداری رسید



به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ری، مدیر مرکز کودک و خانواده شهرری اظهار کرد: این مرکزبا هدف ارتقای خدمت ‌رسانی به کودکان 6 تا 12 سال توسط بخش خصوصی و همکاری سازمان بهزیستی راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: این مرکز محیطی امن و آرام و به دور از معضلات اجتماعی را برای کودکان فراهم می کند تا بانوان بهتر در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه حضور پیدا کنند.
افشین مقیسی عنوان کرد: مادران همواره دغدغه حفظ آرامش کودکان را دارند و این مرکز ضمن بالا بردن مهارت‌های ارتباطی کودکان، به آن‌ ها خودباوری و انگیزه‌ لازم را برای حل مشکلات روزمره می‌دهد.
وی در ادامه یادآور شد: با توجه به تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و افتتاح اولین مرکز رفاه کودک و خانواده در جنوب استان تهران در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امید داریم در خصوص رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام مؤثری برداشته باشیم.
مدیرعامل مرکز کودک و خانواده شهرری انجام تکالیف کودکان تحت نظارت مربیان آموزش‌دیده آموزش‌وپرورش، برگزاری کلاس‌های تقویتی، رفع اشکال علمی، کلاس‌های فوق‌برنامه، برگزاری کلاس‌های علمی و فرهنگی، برگزاری دوره‌های تربیت‌بدنی، کلاس‌های بازی و اوقات فراغت را ازجمله فعالیت این مرکز برشمرد.
مرکز کودک و خانواده شهرری زیر نظر سازمان بهزیستی، با حضور دکتر حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، احمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، محمد رحیم فاضلی نژاد مدیر بهزیستی شهرستان تهران و سرپرست بهزیستی شهرستان ری و برخی از مسئولان ادارات بهزیستی شهرستان های تهران در شهر ری به بهره برداری رسید.
18 هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و 2 هزار و 500 سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.
6003
انتشار: روح الله صائب



انتهای پیام /*