جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: رفع مشکلات کشور نیازمند مدیریت انقلابی است



به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور روز یکشنبه در جمع فرماندهان ارشد و کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان اظهار کرد: بیکاری و مشکلات معیشتی در جامعه قابل انکار نیست، اما مدیران باید همت کنند و به فرموده مقام معظم رهبری آستین های خود را برای حل مشکلات کشور و ملت بالا بزنند.
وی ضمن قدردانی از تلاش های ارتش جمهوری اسلامی، اضافه کرد: در بدنه نیروهای مسلح و به ویژه ارتش، مدیریت قوی دیده می شود و امیدوارم شاهد پیشرفت و حل مشکلات جامعه باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه لشکر 30 پیاده گرگان نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد، یادآور شد: رزمندگان ما در جنگ تحمیلی در برابر دشمن تا دندان مسلح که از سوی همه دنیا حمایت می شد، مقاومت دلاورمردانه و دلیرانه نمود و همین مساله ضمن عقب راندن دشمن، باعث شد که درخواست پایان جنگ و پذیرش قطعنامه 598 را کند.
به گفته وی، در دوران جنگ تحمیلی به برکت مجاهدت های دلیرمردان ایران، حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار بیگانگان قرار نگرفت.
وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و با اشاره به شرایط سیاسی دوران شاه، گفت: دشمنان نظام در فضای مجازی سعی در تطهیر جنایات شاه داشته و می پرسند دستاورد انقلاب چه بود، اما باید بدانند انقلاب اسلامی از آن جهت پیروز شد که مردم ما نمی خواستند نوکر اجانب و آمریکا باشند و به دنبال استقلال و آزادی بودند.
3014/1648/
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا



انتهای پیام /*