70 درصد کلاس‌های درس مازندران دارای استحکام نسبی است



به گزارش ایرنا، قربانعلی شیرزاد روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه مدرسه شهید جوادی شهرستان گلوگاه افزود: این مدرسه به کمک بنیاد برکت ساخته شده و از 18 میلیارد ریال هزینه انجام شده 3 میلیارد ریال سهم بنیاد برکت بوده است.
وی با اشاره به اینکه بنیاد برکت امسال در کشور هزار مدرسه ساخته است؛ افزود: از این مقدار 49 مدرسه سهم مازندران بود.
شیرزاد در مورد طرح ها و پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال در مازندران گفت: در دهه فجرامسال، 15 فضای آموزشی شامل 111 کلاس درس و با هزینه‌ای بالغ بر 170 میلیارد ریال تحویل آموزش پرورش استان شده است.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران با اشاره به تعهد خیران مدرسه ساز در استان خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز ، امسال 23 میلیارد تومان برای کمک به مدرسه سازی در مازندران تعهد کردند.
وی همچنین توجه به تردد دانش آموزان، سرمایش و گرمایش و ایجاد ایمنی های لازم در مدرسه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده برای تردد آسان و ایمن دانش آموزان هنگام بارش برف و باران، 60 هزار مترمربع از محوطه‌های مدارس نیز آسفالت و 420 مدرسه به سیستم حرارت مرکزی مجهز شد.
شهرستان گلوگاه با 40 هزار نفر جمعیت شرقی ترین شهر استان مازندران و هم مرز با استان های گلستان و سمنان است که در ایام دهه فجر امسال 20 پروژه بخش دولتی و خصوصی با اعتبار بیش از 122 میلیارد تومان دراین شهرستان افتتاح می شود.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:محسن حسن نیا
/7332/1899



انتهای پیام /*