طرح ترافیکی زوج و فرد فردا در تهران فردا از در منزل اجرا می شود



به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل محیط زیست استان تهران، براساس اطلاعیه دبیرخانه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان، فروش طرح ترافیک روزانه ممنوع است و تمامی فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر تهران متوقف است.
در این اطلاعیه با اعلام توقف فعالیت تمامی واحدهای صنعتی و معدنی استان تهران که دارای پتانسیل آلایندگی هوا هستند، بیان شده که اورژانس در آماده باش بوده و آمبولانس نیز در میادین اصلی شهر تهران مستقر خواهد بود.
همچنین کماکان تردد تمامی کامیون‌ها در سطح شهر تهران به استثنای کامیون‌های حمل زباله، مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.
در اطلاعیه دبیرخانه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران آمده؛ وزارت ورزش و جوانات به نحوی اطلاع رسانی خواهد کرد تا از فعالیت‌های ورزشی اعم از انفرادی، همگانی و باشگاهی در محیط‌های باز جلوگیری شود.
در این اطلاعیه با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و ادامه روند پایداری هوا در 72 ساعت آلاینده از شهروندان درخواست شده برای کاهش آلودگی هوا ضمن خودداری از ترددهای غیرضروری در سطح کلان شهر تهران، به برخی اخبار بی اساس و غیررسمی در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار و اطلاعات وضعیت کیفی هوای استان را از طریق دبیرخانه کارگروه پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا، مدارس بسیاری از شهرستان های استان تهران در 3 روز گذشته به دلیل آلودگی هوا تعطیل بود و محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی ویژه ای نیز به همین دلیل در پایتخت اعمال شده است.
هوای تهران در روزهای اخیر به دلیل افزایش میزان آلاینده، در شرایط ناسالم برای عموم افراد قرار گرفته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی – انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625



انتهای پیام /*