725 کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد



به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با همکاری یگان های انتظامی شهرستان های بندرعباس و میناب با انجام اقدام های اطلاعاتی و اشراف بر جاده ها، 434 کیلوگرم تریاک و 291 حشیش کشف و 5 دستگاه خودرو را در این زمینه توقیف کردند.
وی بیان داشت: در این زمینه 6 متهم دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی هرمزگان معرفی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد: مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس است و در اجرای این هدف، همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی الزامی است.
استان هرمزگان بواسطه همسایگی با 2 استان سیستان و بلوچستان و کرمان به نوعی بستر و محل انباشت مواد مخدر شده و قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از این استان ها باید از مسیر خشکی و دریایی هرمزگان استفاده می کنند.
هر چه مبارزه نیروهای انتظامی و امنیتی کشور با قاچاقچیان مواد مخدر به روزتر و قاطع تر می شود از دیگر سو سوداگران مرگ شیوه های جدیدتری در پیش می گیرند که انتقال مواد مخدر نیز از نقطه ای به نقطه دیگر پیچیده تر و غیرقابل دسترس تر شده و چرخه وسوسه انگیز سودآوری و سوداگری از بین نمی رود.
امروز روش حمل و نقل مواد مخدر از خشکی به دریا کشیده شده و با توجه به مرز طولانی هرمزگان از جاسک تا پارسیان به طول 900 کیلومتر، قاچاقچیان مواد مخدر این مسیر را با شناور و قایق های تندرو در پیش گرفته اند.
7195/ 6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com



انتهای پیام /*