بهره بردای سی تی اسکن اسپیرال ، بلوک زایمانی بیمارستان علوی و داروخانه دانشکده داروسازی اردبیل



به گزارش ایرنا، دکتر قدرت اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این آیین گفت: این طرح ها در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت و ارایه خدمات ویژه و اختصاصی به بیماران با اعتبار 75میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: دستگاه سی تی اسکن اسپیرال با توان تصویر برداری بافت های عصبی و عروق مغزی در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال راه اندازی شده و روزانه به 50 نفر خدمات ارائه می کند.
وی با اشاره به راه اندازی بلوک زایمانی بیمارستان علوی گفت: بخش LDR بلوک زایمانی که با زیربنای 700متر مربع احداث شده شامل 9 اتاق مستقل با تجهیزات کامل پزشکی و مانیتورینگ مادر می باشد که به بیماران، خدمات زایمانی طبیعی رایگان و بی عارضه ارایه می کند .
وی بیان کرد: داروخانه آموزشی 22 بهمن دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با هدف ارایه خدمات آموزشی به دانشجویان ، ارایه خدمات داروسازی عمومی، آسان و ارزان، تامین دارو برای بیماران خاص و داروهای سهمیه ای و مشاوره دارویی در زمینی به مساحت 700متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 13میلیارد ریال راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا ، در این آیین فرماندار ، فیضی نماینده اردبیل در مجلس و نیز رئیس نظام پزشکی اردبیل حضور داشتند .
در دهه فجر 30 طرح درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با صرف 500 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110



انتهای پیام /*