بیمارستان خلیج فارس بندرعباس 33 درصد خدمات بستری هرمزگان را پوشش می دهد



به گزارش ایرنا، غلامعباس مومنی عصر پنجشنبه در نشست با مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان که با حضور جمعی از کادر درمانی بیمارستان خلیج فارس انجام شد، اظهار داشت: امکانات موجود در بیمارستان جواب گوی نیازهای بیمه شدگان نیست و هم اکنون فشار مضاعفی بر کادر درمانی وارد است.
وی با بیان این که کمبود نیروی انسانی یکی از اساسی ترین مشکلات بیمارستان خلیج فارس بندرعباس است، افزود: با انتقال بیماران بیمارستان شریعتی به این بیمارستان، حجم کاری کادر درمانی بسیار افزایش یافته است.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان نیز در این نشست ضمن اذعان به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، گفت: حجم مراجعان به این بیمارستان متناسب با شمار کادر درمانی آن نیست.
دکتر لیلا خدری با بیان این که اقدام های سازنده ای به منظور ارتقای هتلینگ این بیمارستان انجام شده، اظهار کرد: جهت رفع مشکلات و کمبود های موجود اقدامات خوبی در دست اجراست.
در حال حاضر بیمارستان 240 تختخوابی خلیج فارس به دنبال تعطیلی بیمارستان زنان و زایمان شریعتی که از جمله بیمارستان های دانشگاهی هرمزگان است، تنها مرکز ارجاعی زنان و زایمان در این استان می باشد.
استان هرمزگان دارای 17 بیمارستان دولتی با یک هزار و 150 تخت فعال است.
بیمارستان شریعتی بندرعباس به منظور بهسازی و توسعه در دست احداث است.
در حال حاضر حدود 52 درصد از جمعیت استان هرمزگان برابر با 911 هزار نفر زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارد .
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com



انتهای پیام /*