پاکسازی حریم بزرگراه شیراز – مرودشت با حضور شهروندان و مسئولان



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس روز جمعه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا گفت: انجام این کار و جمع آوری زباله های حاشیه جاده به نوعی عمل به مسئولیت اجتماعی و یادآوری این وظیفه به تمامی شهروندان است تا همه ما بدانیم که در قبال پاکیزه نگاه داشتن و حفظ محیط زیست مسئول هستیم.
علیرضا سیاهپور افزود: بر همین اساس امروز و در یک گردهمایی، در کنار راهداران استان، با حضور اقشار و گروه های مختلف مردم و دوستداران محیط زیست و همچنین جمعی از مسئولان از جمله معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار شیراز، حاشیه و حریم بزرگراه شیراز – مرودشت به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد گردشگری پاکسازی و زباله های آن جمع آوری شد.
وی ادامه داد: استان فارس و کلانشهر شیراز هر سال و در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان است و به همین دلیل ضرورت دارد که استان را از هر نظر آماده استقبال از میهمانان نوروزی کنیم.
او اظهار کرد: انتظار می رود شهروندان و فعالان در مجاورت جاده ها در روزهای پایانی سال در اینگونه برنامه های اجتماعی مشارکت کنند و اگر انجام چنین کاری برایشان مقدور نیست حداقل بر این بار نیافزایند و با پاکیزه نگاه داشتن حاشیه راه ها و اماکن عمومی و پرهیز از ریختن زباله، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.
سیاهپور، ضمن قدردانی از حضور مردم، مسئولان و راهداران استان در این مراسم افزود: امیدواریم چنین برنامه هایی تا آغاز تعطیلات نوروزی ادامه یابد و همیشه شاهد طبیعت و محیط زیستی پاکیزه در جای جای استان باشیم.
با توجه به قرارگرفتن آثار تاریخی تخت جمشید، نقش رستم و … در شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز، محور مواصلاتی این دو شهر از جاده های پرتردد کشور در ایام تعطیلات نوروز محسوب می شود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی



انتهای پیام /*