بهره برداری از 2 کارخانه در تالش / کشف محموله گوشت فاسد ماهی در آستارا



به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار تالش روز شنبه در آئین افتتاح این کارخانه ها گفت: برای اجرای این طرح ها حدود 125 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبار دولتی هزینه شده و باید ایجاد زیر ساخت های تولید و اشتغال برای تشویق سرمایه گذاران و حمایت از آنها ادامه یابد.
سید عیسی مهدوی افزود: تعاونی ها 25 درصد چرخش اقتصاد کشور را برعهده دارند و بستر مشارکت تولیدکنندگان و کارآفرینان را فراهم می کنند و باید در راستای برنامه های اقتصادی دولت، در تالش نیز برای راه اندازی زنجیره تولید تلاش کنیم.
وی ادامه داد: اغلب طرح های افتتاح شده به مناسبت دهه مبارک فجر در تالش در حوزه سرمایه گذاری و تولید بود و زمینه اشتغال مستقیم حدود 200 نفر را فراهم آورد.

** کشف محموله گوشت فاسد ماهی در آستارا
فرمانده انتظامی آستارا از کشف یک هزار و 400 کیلوگرم گوشت فاسد ماهی قزل آلا و دستگیری عامل حمل آن در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی در بازرسی یک خودرو در ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور آستارا به اردبیل، این محموله را کشف و به شبکه دامپزشکی تحویل دادند.
وی با اعلام معرفی راننده 29ساله این خودرو به مراجع قضایی، از شهروندان خواست برای تامین سلامت آحاد جامعه، اخبار مبنی بر حمل مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی را به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان های تالش و آستارا به ترتیب در 110 و 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارند.
خبرنگاران: سیدجلال سیدمحمدی-یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124 /2007



انتهای پیام /*