دعوت فرماندار و امام جمعه قصرشیرین از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن



فرامرز اکبری و حجت الاسلام علی ملکی در این پیام مشترک اظهارداشتند که یوم­‌الله 22 بهمن فرصتی حیاتبخش برای حضور حماسی و حداکثری آحاد ملت شریف ایران در اقصی نقاط کشور برای تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های امام (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی است.
این پیام می افزاید: با توجه به این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده وحدت ملی ما است، بار دیگر مردم مرزنشین و ولایتمدار شهرستان قصرشیرین همصدا با مردم سایر نقاط کشورمان و دیگر آزادیخواهان جهان، فردا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری حماسی خواهند داشت.
این پیام می افزاید: یوم الله 22 بهمن به عنوان زیباترین تحقق وعده های الهی و پیروزی باشکوه مردم مسلمان کشورمان بر رژیم ستمشاهی است.
در پایان این پیام آمده است که مرزنشینان قصرشیرین در غربی ترین نوار مرزی ایران اسلامی فردا ساعت 9 و 30 دقیقه از مقابل مقابل جهاد کشاورزی به سمت میدان مهدیه با مشت های گره کرده خود، بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از نظام اسلامی و خشم و انزجار خود را از ظلم و کفر جهانی ابراز می کنند.
همچنین امشب نیز بانگ رسا و تکبیر فاطمی الله اکبر از فراز بام‌ها و مساجد و آیین نور افشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی در بوستان بسیج قصرشیرین برگزار خواهد شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی



انتهای پیام /*