همرزم شهید علمدار:میراث دار شهداء باشیم نه میراث خوار آنها



به گزارش خبرنگارایرنا، عیسی کاکویی عصر روز شنبه در آیین بزرگداشت هفتمین روز شهادت جانباز سید مصطفی علمدار در سالن گلزار شهدای شهر ساری مرکز مازندران افزود: به دنبال فتح زمین نیستیم، دنبال فتح زمینه هاییم، زمین همیشه باقی نیست، اما زمینه اعتلا باقی است.
همرزم شهید علمدار با بیان خاطراتی از این شهید اضافه کرد: با شخصی مواجهیم که می توانست 30 سال علیل و از کارافتاده و معلول باشد، علمدار کسی بود که می توانست 30 سال نادم و پشیمان باشد، اما یک لحظه هم نادم نشد و ضعف و تردید به خود راه نداد.
کاکوئی گفت: شهدا حریم ما هستند و گلزار شهدا جای بیعت است که باید آهسته حرکت و فکر کنید که با چه کسی، با چه و برای چه معامله می کنید، خودفروشی نکنید، خودفروشی فقط هرزگی زنان نیست بلکه هرزگی مردان تاریخ هم هست که خودفروشی می کنند و ارزان خود را می فروشند.
وی گفت: شهید علمدار سمبل یک اسم ماندگار برای محله، شهر، استان و کشور ماست، این ستاره فروزان 30 سال ماند تا درس عبرت باشد که در هیچ‌ جایگاهی کسی فخر نفروشد و خود را ارزان نفروشد.
جانباز 70 درصد حاج سیدمصطفی علمدار 15 بهمن پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از دوران دفاع مقدس، آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.
این شهید متولد اول فروردین 1345 در ساری بود و در 24 اسفند سال 66 در عملیات والفجر 10 حلبچه قطع نخاع شد و به درجه پر افتخار جانبازی نائل آمد .
مسوول ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین مسوولیت سید مصطفی علمدار بود.
خبرنگار: رضا غلامی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1899/7335



انتهای پیام /*