تا پای جان در راه انقلاب ایستاده ایم



امروز مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران افزودند. راهپیمایان از پیر، جوان ،زن‌، مرد، کودک و نوجوان در همایشی ماندگار، جلوه های باشکوهی از عزت، استقامت ، اتحاد و انسجام تحت لوای اسلام را خلق کرده و به نمایش گذاشتند.
در همین پیوند عده ای از راهپیمایان 22 بهمن تهران در گفت وگو با ایرنا اظهار کردند: آرامش و امنیت امروز کشور به برکت اسلام، انقلاب و شهدای عزیز و شهدای مدافع حرم است.
یک پیرمرد در جمع راهپیمایان به ایرنا گفت: شاهدیم مردم همراه با خانواده‌ها و فرزندان خود در جشن انقلاب حاضر شده و نقل و شیرینی پخش می کنند، این یعنی با امنیت و اطمینان خاطر حضور یافته اند که چنین آرامشی مرهون انقلاب است.
وی ادامه داد: رسانه‌ها و تریبون های معاند در روزهای گذشته می‌گفتند امروز مردم به صحنه نمی‌آیند، زیرا مردم از گرانی و سایر کشور مشکلات گله مندند؛ اما آمده ایم که بگوییم با همه مشکلات کشورمان را دوست داریم.
فرد دیگری در جمع راهپیمایان که نوشته ای با این مضمون که ‘خادم چند میلیون تومانی نمی‌خواهیم’ در دست داشت، به ایرنا گفت: هر چند از ظلم و فساد گله مندیم ولی هرگز شهدای و امام شهدا را فراموش نمی کنیم.
وی اضافه کرد: من خواهان دولتی انقلابی از نسل دولت شهید رجایی و حامی مردم هستم.
عده ای از دانش آموزان نیز در حالی که پلاکاردی با این مضمون که’ منع اجرای سند 2030 را از دولت محترم خواهشمندیم’ در دست داشتند، به خبرنگار ایرنا گفتند: ‘ انقلاب ثمره خون شهدای ماست، امروز ما دهه هشتادی ها بر خودمان فرض می دانیم از این انقلاب و دستاوردهای آن صیانت کنیم’.
خواهر شهید’ علی مژده کار’ که در جمع راهپیمایان در خیابان انقلاب حضور داشت به خبرنگار ایرنا گفت : برادرم زمانی که 22 ساله بود در روز 22 بهمن در میدان ژاله به شهادت رسید، امروز آمده ایم به مسئولانی که توانایی رفع مشکلات را ندارند بگوییم با وجود همه مسائل ‘ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند’ و رهبرمان را تنها نخواهیم گذاشت.
وی تصریح کرد: امروز برای حفظ یاد و خاطره شهدا و انقلاب عزیز اسلامی بار دیگر در صحنه حاضر شده ایم، امیدوارم این انقلاب و حجاب باقی بماند و دیگر هیچ وقت شاید ناآرامی در کشور عزیزمان نباشیم.
پیرزن ٧٥ ساله ای که بر روی ویلچر نشسته بود به خبرنگار ایرنا گفت: ٣٩ سال است که به میدان آمده تا اسلام را حفظ کنیم.
فاطمه سادات پرتو اعلم افزود: رمز پیروزی ما وحدت و همبستگی است ما پیرو خط امام و مقام معظم رهبری هستیم و او را تنها نخواهیم گذاشت.
وی افزود: آمده ایم تا خون شهدا پایمال نشود و برای حفظ انقلاب همیشه هستیم.

**نسل امروز انقلاب، انقلابی تر از گذشته است
یک دانشجوی بسیجی و هنرمند گفت: نسل امروز انقلاب، نه امام را دیده اند و نه ظلم و رژیم طاغوتی، اما پشت انقلاب هستند و انقلابی تر از نسل گذشته، به میدان آمده اند.
محمدحسین سلطانی دانشجویی که مشغول نقاشی از چهره امام خمینی(ره) در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در تهران بود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نهال انقلاب اکنون درخت تناور و شکوفایی است که حراست از آن برعهده ما جوانان است و به حمایت و پشتوانه مردم نیاز دارد.
وی با اشاره به حضور پرشور همه اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: این حضور پرشور نشانگر وحدت ملی و حفظ دستاوردهای انقلاب است که برای تقویت آن باید به سخنان رهبر معظم انقلاب دقت کنیم.
این هنرمند اظهار کرد: جوانان همیشه باید در همه صحنه ها حضور پیدا کنند تا دشمنان بدانند که هنوز جوانان انقلابی هستند و از کشورشان دفاع می کنند.
سلطانی گفت: ما باید با حضور در صحنه های راهپیمایی، اقتدار و صلابت خود را به همه جهانیان نشان دهیم.
اقتصام* 3065* 9136 **9338**7245
خبرنگاران: محمد ملک دار و صدیقه بهارلو* انتشار دهنده: علی حبیبی



انتهای پیام /*