رفع معضل اقتصادی با بهره گیری از توان داخلی امکان پذیر است



محمد خالدی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن لردگان با تبریک آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: هم اکنون وضعیت کشور ما در حوزه اقتصادی دچار گرفتاری های از جمله اشتغال و معیشت است که رفع این معضل نیاز به تبعیت از برنامه های توسعه ای است.
خالدی با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام مردم سالاری است، افزود: مسئولان و تصمیم گیران باید پاسخگوی مردم باشند که تا چه حد مطابق برنامه جمهوری اسلامی فعالیت کردند.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را یکی از راه حل های برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرد.
خالدی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی است که مردم ایران با اعتقاد به خدا و داشتن رهبری فرهیخته توانستند این انقلاب را ادامه دهند.
وی گفت: امروز هم به برکت نظام اسلامی شاهد شکوفایی کشور هستیم و ایران به کشوری مستقل در خاورمیانه تبدیل شده است.
وی در پایان به دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید بیش از هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهرستان اجرا شده است.
وی توسعه جاده ها، بهبود وضعیت بهداشت و تامین آب آشامیدنی و کشاورزی، گازکشی و برق رسانی و ارائه خدمات دیگر را از مهمترین برنامه ها و اقدامات نظام اسلامی در این شهرستان عنوان کرد.
امام جمعه بخش خانمیرزا نیز با اشاره به توسعه کشور و استان در بخش های مختلف گفت: در نظام اسلامی نباید دید ما از مسئولان طلبکارانه باشد.
حجت الاسلام علی معزی افزود: با گسترش نظام اسلامی در کشور بی بند و باری، فحشا، ظلم و ستیز از بین رفته و امروز به مراتب وظیفه ما سنگین تر است.
وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس 219 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شده است، افزود: مسئولان باید بدانند در مملکتی پست دارند که برای هر صندلی مدیریتی 73 خون ریخته شده است.
شهرستان لردگان در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد واقع است.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021



انتهای پیام /*