مردم با وجود مشکلات پای انقلاب و خون شهیدان ایستاده اند



به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمود محمدی عراقی روز یکشنبه در جمع گسترده مردم شهرستان کنگاور در یوم الله 22 بهمن، همبستگی ملی و تکیه بر مردم را از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول این 40 سال وفاداری، ایثار، ایستادگی و استقامت خود را به جهانیان نشان دادند.
به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری؛ حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف بزرگترین دلیل بر الهی بودن و مردمی بودن انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تاریخ ایران اسلامی شاهد موفقیت ها و پیشرفت های زیادی بوده، تصریح کرد: با وجود تهدیدها، ترورها و دشمنی های فراوان، انقلاب ما 40 ساله شد و مسئولان باید درد جامعه را بشناسند و قدردان این مردم انقلابی باشند.
آیت الله عراقی، تبعیض را بزرگترین آفت جامعه امروز ما خواند و تصریح کرد: در دهه 60 و اوج درگیری با دشمن وضعیت فقر در جامعه مشهود بود ولی تبعیضی بین مردم و مسئولان وجود نداشت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاه نمایی و بیان ضعف ها در جامعه امروز مد شده، متذکر شد: نباید مردم را نسبت به کارآمدی نظام ناامید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه احساس غرور و افتخار می کنم که همشهری شما عزیزان هستم، افزود: وقتی رهبر انقلاب مدال افتخار میزبانی خادمی زائران سیدالشهدا را به سینه شما نصب می کند، زبان من در بیان ویژگی های خوب شما الکن و قاصر است.
آیت الله عراقی با اشاره به زلزله اخیر غرب استان کرمانشاه، اظهار داشت: مردمی که زمان جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه بودند، در مقابله با این زلزله نیز ایستادگی و مقاومت کردند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان گفت: همبستگی ملی و سیل کمک های مردمی از سراسر کشور به قدری زیاد بود که جاده های این منطقه بسته شد و همدلی مردم و مسئولان را در این ایام شاهد بودیم.
وی با اشاره به زلزله سال 63 کنگاور اظهار کرد: حاج آقا بزرگ عراقی حاضر نشد خانه خود را هم که تخریب شده بود رها کند و به قم بیاید و معتقد بود که در شادی و غم ها باید در کنار مردم ماند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی



انتهای پیام /*