مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پایبند ارزشهای انقلاب هستند



به گزارش ایرنا ، محمد ابراهیم انصاری لاری روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی امروز دوران بلوغ خود را آغاز کرده و یادمان نمی رود که آزادیخواهی، عدالت طلبی و حقیقت جویی پیام اصلی انقلاب است.
وی افزود: مسوولان نیز باید پیامهای انقلاب را اولویت خود قرار داده و با رسیدگی به امور و معیشت مردم ، اهداف انقلاب را زنده نگه دارند.
وی با ابراز شادمانی از حضور در میان راهپیمایان تاکید کرد حضور مسوولان در میان مردم در عرصه های ملی و اجتماعی ، موجب امیدواری و اعتماد بیشتر مردم به نظام می شود.
انصاری لاری تصریح کرد: مردم ساکن این خاکپاره مرجانی نیز همچون دیگر هموطنان انقلابی ، امروز با حضور پرشور، علاقه و اعتقاد قلبی و ایمانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

** پیام حضور حماسی مردم کوبنده بود
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران برآمده از مردم و در طول سالهای گذشته هم حمایتهای مردم را با خود داشته است.
سعید پورعلی افزود: امروز در میدان قدرتنمایی ملت ایران شاهد حضوری بودیم که برای دوستان انقلاب، اسلام و ایران مایه افتخار و امید است.
وی اظهار کرد: پیام این عظمت حضوربه دشمنان این بود که با مردم خداجو و با ایمان طرف هستند.
وی خاطرنشان کرد: رمز استمرار این حمایتهای مردمی ، استمرار روحیه عدالت طلبی و آزادیخواهی است .
به گزارش ایرنا ، هزاران نفر از دانش آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان، بازاریان ، کارگران ، ورزشکاران به همراه روحانیان و مسئولان محلی و سازمان منطقه آزاد کیش با شرکت در این راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر وحدت ملی و جلوه های مشارکت ، همدلی و پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی 22 بهمن مردم جزیره کیش از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه از میدان ساحل آغاز و پس از طی مسیر با تجمع راهپیمایان در اسکله بزرگ تفریحی و آن قرائت قطعنامه و تایید آن توسط راهپیمایان پایان یافت.
حضور کودکان به همراه والدین ، سالمندان ، جانبازان و اقشار مختلف مردم با برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی از ویژگی های خاص راهپیمایی امروز کیشوندان بود.
رژه شناورها و لنج های صیادی بومیان جزیره کیش و حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی و انجام ورزش های آبی دریایی با هدف نمایش پرچم کشورمان از برنامه های جنبی این راهپیمایی باشکوه بود.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993* تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند



انتهای پیام /*