مسئولان دعواهای سیاسی را کنار بگذارند



حجت الاسلام امیرقلی جعفری در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان بن با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، افزود: احتمال اینکه آمریکا و دشمنان نظام از بیرون بتوانند از خارج به نظام ضربه بزنند محال است، اما آنان به دنبال ضربه زدن به نظام از داخل و بدنه نظام است.
به گفته وی، مردم ایران تکلیف خود را به خوبی انجام دادند و پای نظام ایستاده اند، اما مسئولان باید در رفع مشکلات اقتصادی که به مردم فشار وارد می کنند، بایستند.
وی با بیان اینکه هم اکنون مشکلات اقتصادی به مردم فشار وارد می کند، افزود: مردم از مسئولان انتظار دارند دعواهای سیاسی و بحث های حزبی را کنار گذاشته و کمر همت برای خدمت رسانی به مردم ببندند.
حجت الاسلام جعفری به موفقیت های کشور در تولید موشک و تجهیزات مختلف در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: ما در حوزه اقتصادی مشکل داریم.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر با انقلاب، امام راحل و آرمانهای انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.
فرماندار شهرستان بن نیز با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به اغتشاشات اخیر است.
کمال اکبریان گفت: دشمن با برنامه ریزی در اغتشاشات اخیر ناکام ماند و مردم با حضور پرشور خود پاسخ محکمی به یاوه گویان و بدخواهان نظام خواهند داد.
اکبریان اظهار کرد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی نشان خواهند داد و اثبات می کنند که مردم مسیر انقلاب را انتخاب کردند و به آرمان های نظام و انقلاب پایبند هستند.
وی گفت: حضور مردم با گرایش های سیاسی مختلف در این راهپیمایی نشان دادند که مردم بدون توجه به گرایش های سیاسی در همه عرصه ها حضور پیدا می کنند.
شهرستان بن با بیش از 30 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021



انتهای پیام /*