آغاز ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی عکس کودک و پلیس



به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، این جشنواره در دوبخش عمومی و حرفه ای برگزار و جوایز نفر اول بخش عمومی 30 میلیون ریال، نفر دوم 20میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال است، همچنین جوایز نفر اول بخش حرفه ای 50میلیون ریال، نفر دوم 40 میلیون ریال ونفر سوم 30 میلیون ریال است.
موضوعات جشنواره نیز شامل، پلیس دوست خوب بچه ها، من هم یک پلیس هستم، من پلیس را دوست دارم، احترام به قوانین و همیاران پلیس است.
براساس این گزارش، داروی آثار تیرماه 1397 انجام می شود و آیین اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه آثار برگزیده نیز مهر سال آینده خواهد بود.
درتمام عکس ها باید نمادی از پلیس همچون لباس تجهیزات منطبق با موضوعات جشنواره وجود داشته باشد.
عکاسی از کودکان و نوجوانان در کنار ماموران نیروی انتظامی بلا مانع است و شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد و محدودیت سنی ندارد.
همچنین هرعکاس می‌تواند به تعداد نا محدود عکس تهیه وارسال کند.دریافت آثار ازطریق آدرس تلگرامی @secretatiatو صفحه اینستا گرامwww.instagram.com/childandpolicefestival امکان پذیر است.
جشنواره عکس کودک و پلیس به صورت درج هشتگ #پلیس_و_کودک در پست بارگذاری شده در صفحه شخصی امکان پذیر است و برای ارسال آثار باید به همراه اثر نام و نام خانوادگی هنرمند درج شود.
عکس‌ها پس از راهیابی به جشنواره و تایید دبیرخانه باید با فرمت jpeg در اندازه‌ی، ضلع کوچک حداقل 2448 پیکسل و حداکثر حجم فایل 10 مگابایت، و حداقل رزولوشن عکس‌های موبایلی باید 8 مگاپیکسل به دبیرخانه ارسال شود.
ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند. دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ، پانوراما، و HDR معذور است.
عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ تصویری باشند.
در صورتی که کیفیت آثار ارسالی برای چاپ در کتاب و نمایشگاه مناسب نباشد، اصل فایل با کیفیت بالاتر درخواست خواهد شد. در صورت عدم ارائه‌ی فایل اصلی، عکس از جشنواره حذف خواهد شد.
از نظر برگزار کننده، ارسال کننده‌ عکس مالک اثر شناخته می‌شود و هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده‌ی اثر خواهد بود.
برگزار‌کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.
آثار برگزیده به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد. به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌کند، گواهی شرکت در جشنواره و یک جلد کتاب نمایشگاه در دبیرخانه‌ی جشنواره اهدا خواهد شد.
اجتمام9105/1724
تنظیم: معصومه نیکنام * انتشار: حسین فتح الهی



انتهای پیام /*