پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس درفارس 24 بهمن آغاز می شود



علی یزدانی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به آغاز طرح نوروزی از بیست و سوم اسفند 96 تا پانزدهم فروردین 97 افزود: از روز بیستم اسفند به بعد، فروش بلیت هم به صورت اینترنتی و هم از طریق دفاتر فروش بلیت درشهر و پایانه ها ممکن خواهد بود.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی www.mosaferyar.ir و www.payaneh.ir اقدام به تهیه بلیت کنند.
یزدانی اظهار کرد: تقاضای ما از شهروندان این است که تا حد ممکن قبل از انجام سفر اقدام به تهیه بلیت کنند و با برنامه ریزی قبلی و در دست داشتن بلیت وارد پایانه ها شوند.
وی گفت: اقدام بموقع شهروندان برای تهیه بلیت، به دست اندکاران این اداره کل برای برنامه ریزی بهتر با هدف عرضه خدمات مطلوب تر به شهروندان، کمک می کند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای فارس بیان داشت: بازرسان این اداره کل در تمام پایانه های این استان مستقر و آماده پاسخگویی به پرسش ها و رسیدگی به شکایت ها و درخواست های شهروندان هستند.
او اظهار کرد: سامانه پیام کوتاه 3000143 نیز آماده دریافت نظرها، پیشنهادها، انتقادها و شکایت های شهروندان است.
یزدانی افزود: یک فرم نظر سنجی نیز در بین مسافران توزیع می شود که تکمیل آن می تواند ما را در عرضه خدمات هرچه بهتر و رفع مشکلات و کاستی های احتمالی، یاری دهد.
وی، شمارناوگان حمل و نقل مسافر این استان را پنج هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل یک هزار و 200 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 650 دستگاه سواری و مابقی مینی بوس است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای فارس افزود: ناوگان حمل و نقل مسافر استان فارس از آمادگی و قابلیت جابه جایی یک میلیون و 500 هزار مسافر در ایام تعطیلات نوروز برخوردار است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی



انتهای پیام /*