تداوم اقتدار ایران در گرو انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان است



علیرضا کاظمی روز چهارشنبه در کنگره ملی شهید شاخص دانش‌ آموز کشور، محمدحسین ذوالفقاری در یزد افزود: نیاز جامعه اسلامی در پیوند هرچه بیشتر مردم و مسوولان با افکار و ارزش‌ های شهیدان و حرکت در مسیر اهداف نظام و ولایت است.
وی ادامه داد: باید در برهه کنونی از تاریخ انقلاب بیش از گذشته در راستای گسترش فرهنگ ایمان ، جهاد و شهادت حرکت کرد و قوی تر از همیشه برای اجرای اهداف متعالی شهدا و آرمان های انقلاب حرکت کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش ‌و پرورش اظهار کرد: عزتی که امروز ایران در بخش های مختلف داخلی و خارجی دارد به برکت جانفشانی و فداکاری شهیدان و به خصوص خون امثال شهید ذوالفقاری هاست که باید راه آنها به عنوان یک الگو حفظ و تداوم یابد.
کاظمی تاکید کرد: با درایت مقام معظم رهبری ملت ایران در عرصه‌های مختلف به پیروزی‌های ارزشمندی رسید و برای بقای آن و حراست از دستاوردهای انقلاب باید با بینش و بصیرت به راه عزتمند شهدا ادامه داد.
وی یادآور شد: توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب ادامه دارد و قطعا آنها برای ضربه زدن به نظام تلاش می کنند، بنابراین باید در عرصه های مختلف کشور حضور جدی داشته باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را برای خنثی کردن اهداف آنها زنده نگه داریم.
معاون پروزشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: ولایتمداری ، انسجام ملی و توجه به سبک زندگی اسلامی از ارکان اصلی موفقیت انقلاب در 40 سال گذشته است، همچنان با هوشیاری و همدلی برای شکست توطئه های دشمنان وظایف انقلابی و معنوی خود را انجام دهیم .
کاظمی با بیان اینکه دشمنان همواره نسل جوان را سپر توطئه های فرهنگی قرار می دهند، تصریح کرد: مسئوولان و بویژه مدیران آموزش‌ و پرورش و فرهنگیان باید اصل تربیت و تعالی اسلامی جوانان را محور فعالیت های خود قرار دهند.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که از این تعداد 862 نفر دانش آموزان هستند.
ذوالفقاری در سال 1348 در میبد متولد شد و سال 1360 به شهادت رسید و جوان‌ ترین شهید هشت سال دفاع مقدس است.
جمعیت این استان بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر است. 7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری



انتهای پیام /*