برگزاری مراسم یادبود جان‌باختگان گچسارانی حادثه فردوس



به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم از ساعت 10 روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در شورای اسلامی در مرکز این شهرستان برگزار شد.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار جانباختگان زائران گچسارانی، با قرائت فاتحه‌ و سوگواری یاد این عزیزان را گرامی داشتند.
خانواده‌های جانباختگان زائران گچسارانی نیز در این آیین از ابراز همدردی مسئولان استانی، شهرستانی و مردم تشکر کردند.
9 نفر گچسارانی که 22 بهمن بر اثر واژگونی یک اتوبوس در فردوس خراسان جنوبی جان خود را از دست دادند 25 بهمن در زادگاه خود در شهرستان گچساران تشیع و خاکسپاری شدند.
چهار نفر از این کشته شدگان در بهشت زهرای دوگنبدان، 2 نفر در روستای سربیشه و سه نفر دیگر در روستاهای دیل، باباکلان و امامزاده جعفر گچساران خاکسپاری شدند.
وی بیان کرد: شاه بی بی جلالی، شاه بی بی درودگر اصل، زینب رضایی (لار) و شوکت محمد پور (بیدک) در بهشت زهرای دوگنبدان خاکسپاری شدند.
رحیمی ابراز کرد: همچنین ماه بانو بهزادی در روستای بابا کلان، زری بزرگزاده در روستای دیل، ملکه کرمی در روستای امامزاده جعفر و گل جهان افتخاری عمله و جواهر هرمزی مقدم در روستای سربیشه خاکسپاری شدند.
اتوبوس حامل 45 زائر گچسارانی ساعت هشت و 30 دقیقه 22 بهمن در قالب کاروان مهر رمضان عازم مشهد مقدس شد که در ساعت 2 و 34 دقیقه 23 بهمن درکیلومتر 6 دیهوک -فردوس واژگون شد.
خبرنگار: مرین صیادی** انتشار دهنده: موسوی
2082/6110



انتهای پیام /*