امام جمعه شوش:مسئولان هدف خود را برای رفع مشکلات مردم متمرکز کنند



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد امام در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شوش افزود: مسئولان باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.
وی گفت: مردم انتظار دارند که مسئولان انتظارات جوانان همچون اشتغال، ازدواج و مسکن را برآورده سازند ضمن اینکه کارهای خوبی هم در این زمینه ها انجام شده است.
امام جمعه شوش اظهارکرد:خدمت صادقانه برای مردم یعنی مدیریت جهادی، سر از پا نشناختن و اقدام به موقع، که بتواند مشکلات مردم را در زمینه بیکاری، تولید و معیشت برطرف کند.
وی با بیان اینکه امیدواریم دولت تلاش بیشتری در جهت برطرف کردن معضل بیکاری کند و این موضوع از مرحله شعار و سخنرانی خارج شود گفت:از مسئولان می خواهم که مشکلات مردم را بشنوند و در پاسخ به این همه آگاهی، بصیرت و حضور مستمر در صحنه، اقدام عملی برای حل مشکلات شود.
حجت الاسلام امام، درادامه با تقدیر از حضور تماشایی اقشار مختلف مردم شهرستان شوش در راهپیمایی یوم ا… 22 بهمن، اظهار کرد: در این روز مردم ایران پیام اقتدار ملی و مبارزه با نظام سلطه را به جهان مخابره کردند.
خطیب جمعه شوش گفت:انصافا راهپمایی 22بهمن تماشایی بود و این تماشایی هم برای دوستان و هم برای دشمنان بود و آثار راهپیمایی و بیعت مجدد با این نهضت عظیم الشان و رهبری بود.
وی افزود: ویژگی های دیگر اینکه این نظام یک نظام مردمی است و هیچ جای دنیا مردم اینطور احساسی برنظام خودشان ندارند و ثابت کردید که این نظام یک نظام مردمی و الهی است و به آن اصول اصلی نظام که همان اسلام است پایبند هستید.
امام جمعه شوش در ادامه به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه و منهدم شدن یک فروند اف 16 آنان توسط ضدهوایی سوریه اشاره کرد و گفت: این حرکت موجی در منطقه به ویژه کشورهای عربی ایجاد کرد؛ آنان که مخالف حضور آمریکا در منطقه هستند، از این مساله خوشحال و همپیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی ناراحت شدند.
7280 / 6037
خبرنگار: مجتبی پناهی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی



انتهای پیام /*