تلاش برای یافتن کوهنوردان مفقودشده در شاهرود ادامه دارد



سید محمدرضا هاشمی عصر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که گم شدن این کوهنوردان از سوی گروه های کوهنوردی شاهرود گزارش شد، افزود : شرایط جوی هنوز اجازه نزدیک شدن به این کوهنوردان را نداده است.
ریزش برف همچنان در این منطقه ادامه دارد.
وی اظهارداشت : گروه های کوهنوردی شاهرود، با اطلاع رسانی به نیروهای امدادی اظهار داشته اند که آن ها در محلی نامعلوم در منطقه چاه جام گرفتار شده اند اما به همراه خود آذوقه کافی دارند.
وی با بیان این که اکنون مسیر چاه جام به دلیل برف شدید لغزنده است، خاطرنشان کرد : سه دستگاه لودر برای بازگشایی این محور در محل حضور دارند و عملیات برای نجات این افراد آغاز شده است.
هاشمی با بیان این که هنوز نمی توان درباره سرنوشت این چهار نفر اظهار نظر کرد، ادامه داد : با توجه به تاریکی هوا، بیش از 30‌ نیروی امداد و نجات برای شناسایی این افراد به محل اعزام شدند.
فرماندار شاهرود اضافه کرد : علاوه بر نیروهای امدادی هلال احمر از عوامل راهداری برای نجات این افراد کمک گرفته شده است.
هاشمی با بیان این که اکنون جزییات بیشتری در این باره در دست نیست، گفت: نیروهای امدادی تمام تلاش خود را برای یافتن این چهار نفر به کار بسته اند.
12 پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان سمنان وجود دارد و هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.



انتهای پیام /*