قدردانی امام جمعه تفت از حضور مردم در آیین تشییع پیکر 6شهید گمنام



حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه به حاشیه های تدفین شهدای گمنام در شهر تفت و به توافق نرسیدن مسئولان در این ارتباط، افزود: مردم از اینکه از وجود شهدای گمنام محروم شدند، ناراحت هستند، ما می خواهیم در آینده ای نزدیک شاهد دفن شهدای گمنام در این شهر باشیم.
وی تصریح کرد: پس از آنکه با پیشنهادش با تدفین شهدای گمنام در حسینیه امام یا مصلی قدس تفت مخالفت شد؛ دیگر ورودی به مساله نداشت، و تنها هدف اش همراه کردن مسئولان بود که نتوانست.
حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه پارک شهر تفت مدعی دارد و از سویی وقف بودن آن مطرح است، ادامه داد: چنانچه مساله غصبی بودن و وقفی بودن پارک شهر حل شود پیشنهاد اول او ، دفن شهدای گمنام در آنجاست.
وی اضافه کرد: پیشنهاد دوم من دفن شهدای گمنام در بوستان امام خمینی(ره) با قطع حداقل درختان و پیشنهاد سوم مصلی قدس تفت است که هیچ منعی برای تدفین وجود ندارد.
خطیب جمعه تفت در ادامه از رسانه ها خواست بیش از این به این موضوع دامن نزنند و به شایعه پراکنی و متهم کردن یکدیگر نپردازند.
وی با اشاره به آیه 6 سوره حجرات گفت: چنانچه خبری را برای شما آوردند، سریع قبول نکنید و نپذیرید بلکه بررسی کنید و در صدر اسلام نمونه های زیادی از پخش شایعه داشتیم که به عنوان نمونه در جنگی شایعه کشته شدن پیامبر را مطرح کردند.
وی خود محوری و خود برتر بینی را سبب شکست عنوان کرد و ادامه داد:دشمنان از این شایعه ها سوء استفاده می کند.
وی در ادامه به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در شهر تفت اشاره کرد و از همه آحاد مردم که به صورت پرشور و با شکوه در این مراسم شرکت کردند، قدردانی کرد.
حجت الاسلام غفوری در ادامه ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت و از مردم خواست تا در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت زهرا و سالگرد ارتحال امام جمعه فقید تفت و نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده در دفترش برگزار می شود، حضور یابند.
6197/ 2047/ خبرنگار: محمدحسین فلاح** انتشار: عباسقلی اشکورجیری



انتهای پیام /*