مردم آزادشهر پذیرای دو شهید گمنام شدند



به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، عصر شنبه در میان اشک و اندوه خیل عظیم عاشقان شهدا وارد شهر آزادشهر شد و مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهرستان از اقشار مختلف قرار گرفت.
پیکرهای مطهر این دو لاله گلگون کفن که با انجام تفحص در مناطق جنگی جنوب به دست آمده، متعلق به دو عملیات بیت المقدس 5 و بدر می باشند که با درخواست مسئولان دانشگاه آزاد شهرستان آزادشهر و برای تدفین در این واحد علمی، به آزادشهر منتقل شدند.
طبق اعلام مسئولان و برنامه ریزی انجام شده، مراسم وداع با پیکر پاک این دو شهید، امشب در مسجد جامع شهر آزادشهر برگزار می شود.
آیین تشییع این دو شهید نیز فردا (یکشنبه) ساعت 9 صبح با حضور مردم ولایتمدار شهرستان آزادشهر و مسئولان از مسجد جامع شهر به سمت دانشگاه آزاد برگزار و در این واحد دانشگاهی به خاک سپرده می شوند.
شهرستان آزادشهر با بیش از 80 هزار نفردر شرق استان گلستان واقع است و 236 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ پیش از این 13 شهید گمنام نیز در مناطق مختلف این شهرستان شامل پارک شهید چمران زائر سرای امام هشتم، گلزار شهدای آزادشهر، تپه نورالشهدا و پادگان نوده به خاک سپرده شده اند.
/1860/9433
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری



انتهای پیام /*