108 چشمه سرویس بهداشتی در جنوب تهران تا پایان سال به بهره برداری می رسد



سید احمد صفوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اولویت افزایش امکانات بهداشتی جنوب پایتخت را در بوستان های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) عنوان کرد و افزود: 524 چشمه سرویس بهداشتی در منطقه 20 وجود داشت که با احتساب این طرح های جدید شهری، امکانات عمومی و بهداشتی این منطقه به 632 چشمه می رسد که با توجه به جمعیت ثابت و شناور در حد مطلوبی است.
صفوی با اشاره به اینکه تلاش مدیریت شهری بر این است تا این مراکز بهداشتی پیش از شروع تعطیلات نوروز و حضور گردشگران نوروزی به بهره برداری برسد، تصریح کرد: چهار مورد از ساختمان های جدید پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) قرار دارد که با احداث 30 چشمه جدید، تعداد چشمه های این محدوده استراتژیک به 176 چشمه می رسد تا امکانات عمومی به سهولت در دسترس گردشگران و زائران قرار گیرد.
وی در ادامه گفت: بوستان های عطریاس، فیروزآبادی، خانواده، بانوان، گیاه شناسی، مینیاتور، دشتستان، دانش، مدرس، قدس، توسکا، زنبق و جهان آرا از جمله موقعیت های احداث مراکز بهداشتی جدید است.
شهردار منطقه 20 با توجه به اینکه در مراسم های ملی و مذهبی شاهد حضور میلیونی شهروندان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستیم، یادآور شد: تامین امکانات بهداشتی و رفاهی زائران همواره از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری بوده است که با بهره برداری از پروژه های جدید بهداشتی، نیاز به نصب پرتابل های موقت در زمان مراسم های مناسبتی کمتر می شود.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب



انتهای پیام /*