افزایش 29 درصدی کشفیات سوخت در کرمان



به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، جعفر سالاری ‌نسب در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: 525 هزار و 320 لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان طی سال جاری کشف و 300 فقره پرونده تشکیل شده و 10 میلیارد تومان جریمه دریافت و به خزانه واریز شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه در استانهای مرزی و همجوار دپو و قاچاق فرآورده‌ های نفتی را داریم، بنابراین مراجعه به ما بیشتر می ‌شود و در این راستا کنترل شدید را در نظر گرفته و سهمیه را مشخص کرده‌ ایم.
** تشکیل بیش از 1500 پرونده قاچاق کالا در کرمان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز گفت: طی سال جاری یک‌ هزار و 593 فقره پرونده قاچاق کالا در استان کرمان تشکیل شده است.
ارسلان میری افزود: طی 10 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش کمیت پرونده‌های قاچاق کالا در استان کرمان داشته‌ایم.
وی از تشکیل یک‌هزار و 593 فقره پرونده قاچاق کالا در استان کرمان طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: 129 میلیارد ریال ارزش محکومیت ‌هایی بوده که همکاران ما رأی صادر کرده‌ اند.
میری با اشاره به اینکه طی سال گذشته یک‌ هزار و 442 فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان کرمان تشکیل شده است از رسیدگی به یک‌ هزار و 593 پرونده و مختومه شدن آن‌ها خبر داد و یادآور شد: 79 پرونده مانده هم داریم.
میری با قدردانی از دست‌اندرکاران قاچاق کالا در استان کرمان تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌هایی که در سال گذشته تشکیل شده، نسبت به سال جاری بیشتر بوده در حالی که شمار پرونده‌های تشکیل شده در سال جاری بیشتر است.
3029



انتهای پیام /*