هواپیمایی کشوری:تاکنون اثری از لاشه هواپیما پیدا نشده است



برخی منابع خبری و غیر رسمی دقایقی پیش، از پیدا شدن بقایای هواپیمای حادثه دیده تهران – یاسوج به نقل از یک مقام محلی خبر داده بودند.
محمد سعید شرفی که شامگاه دوشنبه با خبرنگار ایرنا گفت وگو می کرد، با رد این ادعا تاکید کرد که هر گونه اطلاع رسانی از منابع غیر رسمی مورد تایید نیست و تاکنون هیچ اثری از این هواپیمای سانحه دیده یافت نشده است.
وی ادامه داد: با وجود سرمای شدیدی منطقه عملیات جستجو عملیات جستجو همچنان ادامه دارد و تاکنون نیز با وجود فرارسیدن شب این عملیات متوقف نشده است.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.
این هواپیما از نوع «ای تی آر 72» پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام نهادهای ذیربط خبر سقوط آن در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم در 14 مایلی فرودگاه یاسوج اتفاق می افتد.
این هواپیما توسط شرکت هواپیماسازی فرانسوی – ایتالیایی ای ‌تی‌ آر تولید می‌شود. تولید این نوع هواپیما از سال 1989آغاز شد. مدل‌های مختلفی از این نوع هواپیما تاکنون طراحی شده است و تا 78 نفر گنجایش دارند.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام** 1108*2022*1597



انتهای پیام /*