انتقال پیکر جان باختگان سقوط هواپیما تاکنون ممکن نشده است



محسن مومنی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای امدادی تا پایان امروز درحال جمع آوری اجساد قربانیان سانحه هوایی و برنامه ریزی برای انتقال آنها برای روز بعد بودند.
وی افزود: تمام تلاش امداد گران این است که اجساد کشف شده ابتدا جمع آوری و در مراحل بعدی در مورد انتقال این اجساد برنامه ریزی و تصمیم گیری می شود.
مومنی توضیح داد: انتقال این اجساد به لحاظ شرایط جوی در شرایط کنونی امکان پذیر نیست ولی در اولین فرصت این اقدام صورت خواهد گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نیروهای امدادی اجساد این حادثه را از طریق بالگرد و یا راه زمینی که شرایط سختی دارد انتقال خواهند داد.
وی افزود: اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد، امشب امدادگران که با تجهیزات کامل که در شرایط 4000 متری منطقه حضور دارند در منطقه می مانند و فردا صبح اجساد را انتقال خواهند داد.
وی گفت: شرایط آب و هوایی منطقه سخت است و بعد از جمع آوری اجساد برای انتقال آن تصمیم گیری می شود.
مومنی افزود: تا آخر امشب در این زمینه تصمیم گیری می شود و اگر شرایط نامساعد باشد ممکن است امدادگران به محل ستاد برگردند.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.
در این حادثه تمامی سرنشینان حادثه جان باختند.
ت/8114/ 6022



انتهای پیام /*